فراخوان تهیه مواد غذایی برای خانواده‌های محروم به مناسبت ماه رمضان

خلاصه اطلاعات فراخوان
موضوع فراخوان: تأمین هزینه خرید مواد غذایی برای 500 نفر به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان
مبلغ مورد نیاز: 15,000,000 تومان (با احتساب 30,000 تومان برای هر نفر)
آخرین مهلت مشارکت در فرخوان: سه‌شنبه، 18 خرداد ماه
مبالغی که بعد از این تاریخ و حداکثر تا دهم رمضان (27 خرداد) به دستمان برسد، از طریق خیریه‌ها و افراد آشنای مورد اعتماد صرف خرید مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند خواهد شد.
شیوه‌ی مشارکت:
1- واریز به حساب بانک شهر من، که مختص فراخوان‌ها است، و در این صفحه آمده است.


2- استفاده از این در گاه پرداخت اینترنتی:
http://sepidehdaman.2nate.com

سلام. امیدوارم که همگی خوب و سلامت باشید.

به یاری خدا، قصد داریم طبق روال سال‌های گذشته، در ابتدای ماه رمضان برای تعدادی از خانواده‌های نیازمند، بسته‌های مواد غذایی تهیه کنیم. خانواده‌هایی که تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت، ساکن شیراز و شهرستان‌های استان فارس هستند.

بخشی از خانواده‌ها، که ساکن شیراز هستند، آنهایی هستند که عده‌ای از دوستان من مستقیماً با آنها در ارتباطند و از وضعیتشان آگاهی دارند. به امید خدا خود ما مواد غذایی لازم را خریداری و بسته‌بندی می‌کنیم و بسته‌ها را به دست این خانواده‌ها می‌رسانیم. اقلامی که در بسته‌ها قرار خواهد گرفت، تقریباً شبیه اقلامی است که در این نوشته آورده شده است.

از سوی دیگر، تعدادی از خیریه‌ها و افراد مورد اعتماد (به ویژه در شهرستان‌ها) هستند که دسترسی به منابع مالی کافی ندارند، اما با خانواده‌هایی به شدت نیازمند آشنا هستند. بخشی از مبلغ جمع‌آوری شده در این فراخوان، با نظارت، در اختیار این خیریه‌ها و افراد قرار خواهد گرفت.

هزینه خرید مواد غذایی برای هر نفر نزدیک به 30 هزار تومان است. در این فراخوان، خوب است که بتوانیم مواد غذایی 500 نفر را تأمین کنیم، که به این ترتیب احتیاج به 15 میلیون تومان بودجه داریم. طبیعتاً اگر مبلغ مشارکت‌ها بیش از این بود می‌توانیم از خانواده‌های بیشتری حمایت کنیم.

مبلغ مشارکت‌ها را به حساب مخصوص فراخوان‌ها (حساب بانک شهر من که در این صفحه آمده) واریز نمایید. برای مشارکت در این فراخوان، می‌توانید از درگاه پرداخت اینترنتی زیر هم استفاده کنید:

http://sepidehdaman.2nate.com

مهلت شرکت در این فراخوان حداکثر تا روز سه‌شنبه، 18 خرداد ماه است. در عین حال، اگر مبلغی بعد از این تاریخ و تا حداکثر دهم ماه رمضان (27 خرداد) به دستمان رسید، می‌توانیم آن را از طریق رابطان مورد اعتماد صرف خرید مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند کنیم.

لطفاً در مورد این فراخوان به کسانی که فکر می‌کنید علاقه‌مند به مشارکت باشند اطلاع‌رسانی کنید.

در پناه خدا باشید.

***

آیا کسى را که [روز] جزا را دروغ می‌انگارد، شناختی؟
این همان کس است که یتیم را به سختى مى‌رانَد،
و به خوراک دادن بینوا ترغیب نمى‌کند…
‌                                                                    (سوره‌ی ماعون، 3-1)

پیامبر اکرم(ص): همه با هم غذا بخورید که برکت با جماعت است.

و مَثَل کسانى که اموال خویش را براى طلب خشنودى خدا و استوارى روحشان انفاق مى‌کنند، همچون مَثَل باغى است که بر فراز پشته‌اى قرار دارد [که اگر] رگبارى بر آن برسد، دو چندان محصول برآورد، و اگر رگبارى هم بر آن نرسد، بارانِ ریزى [براى آن بس است‌]، و خداوند به آنچه انجام مى‌دهید بیناست.
‌                                                                    (سوره‌ی بقره، 265)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *