فراخوان مشارکت در تأمین هزینه‌های برنامه‌های آموزشی به مناسبت ماه رمضان

خلاصه اطلاعات فراخوان
موضوع فراخوان: تأمین هزینه برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان محروم
مهلت مشارکت در فرخوان: اول تیر ماه (نیمه‌ی ماه رمضان)
شیوه‌ی مشارکت:
واریز به حساب بانک مسکن من، که برای فعالیت‌های عمومی است، و در این صفحه آمده است.

دوستان سلام.

همان‌طوری که احتمالاً اطلاع دارید، فراخوانی برای تأمین مواد غذایی خانواده‌های نیازمند به مناسبت ماه رمضان در سپیده‌دمان منتشر شده است. اما، غذا، ابتدایی‌ترین نیاز خانواده‌های محروم است، و راه تازه از اینجا شروع می‌شود. رفع بسیاری از نیازهای دیگر، منوط به مشاوره و آموزش رو در رو است.

عده‌ای از دوستان من در حال برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای دانش‌آموزان در مناطق محروم شهر شیراز هستند. یکی از این دوره‌ها، همان دوره‌ی پیش‌دبستانی است که پیش از این نیز در یک فراخوان در مورد آن صحبت شده بود. علاوه بر دوره‌ی پیش‌دبستانی، کلاس‌هایی هم برای دانش‌آموزان گروه‌های سنی دیگر در حال برگزاری است.

هزینه کار آموزشی نسبتاً بالاست. به نظر من، مناسبت ماه رمضان می‌تواند فرصتی باشد برای کمک به پیش‌برد این برنامه‌ها. بنابراین، در کنار فراخوان برای تأمین مواد غذایی توجهی جدی هم به این فراخوان برای تأمین هزینه‌های آموزشی داشته باشید.

برای مشارکت در این فراخوان، مبلغ مورد نظرتان را به حساب مخصوص مصارف عمومی (بانک مسکن) که در این صفحه آمده است واریز کنید.

طبیعتاً کار آموزش کاری مستمر است، از این رو شاید تعیین مهلت برای شرکت در این فراخوان شاید لزومی نداشته باشد. با این وجود، تمام مبالغی که تا نیمه‌ی ماه رمضان (اول تیر ماه) به حساب مصارف عمومی واریز شوند، صرف کارهای آموزشی خواهند شد.

با توجه به شرایط فعلی جامعه‌ی ما، به نظرم اولویت این فراخوان بیش از فراخوان تأمین مواد غذایی است. بنابراین اگر فقط توان کمک به یکی از این دو فراخوان را دارید، پیشنهاد من این است که کمک به برنامه‌های آموزشی را انتخاب کنید.

در صورتی که مایلید کمی بیشتر در مورد آموزش محرومین مطالعه کنید، مطالب زیر را بخوانید:

در پناه خدا باشید.

***

«اینکه کسی از حقوق اولیه‌ی زندگی محروم شده باشد البته وضعیتی دشوار است، اما وضعیت سخت‌تر را کسی دارد که از این حقوق حتی اطلاع هم ندارد …»

پیامبر اکرم(ص)، در سفارش به علی(ع) فرمود: ای علی! هیچ فقری شدیدتر از نادانی نیست … . (ترجمه الحیاة، ج۳، ص۴۶۴)

 ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *